Saptamana 21 - TARTA LAMAIE FRUCTE DE PADURE























Tarta perfecta pentru o dupa-amiaza relaxanta de aprilie la iarba verde - un picnic dulce pentru prieteni.

Am facut un aluat clasic dulce din faina, unt, ou, zahar, un praf de sare si 4-5 linguri de apa, pe care l-am lasat la rece o jumatate de ora. De data asta am incercat ceva nou, am adaugat in aluat fulgi de ovaz - dau o textura foarte interesanta.
Am rulat foi subtiri de aluat, le-am asezat in formele de tarte si le-am lasat la copt in cuptorul preincalzit la 200C pentru 15-20 min.

Intre timp am pregatit compozitia de lamaie, mixand mai intai ouale, zaharul si sucul de lamaie, peste care se adauga untul topit si coaja de lamaie rasa. Nu va speriati de consistenta foarte lichida, se va inchega in cuptor.

In formele de aluat scoase din cuptor se aseaza fructe de padure, peste care se toarna crema de lamaie. Nu le-am pus pe toate, am pastrat si pentru ornat. Se coace pentru inca 30 de minute.

Yumms!
















ALUAT | faina 100g | unt 50g | zahar 3 ling. | 1 ou | sare | apa | fulgi ovaz |
COMPOZITIE | 2 oua | zahar 150g | suc lamaie 150ml | unt 50g | coaja lamaie | fructe de padure |





LEMON-BERRY TART

Perfect sweet tart for a sunny Sunday picnic!

I prepared a classic sweet pastry, by stiring in a bowl 100g flour, 3 spoons of sugar, a pinch of salt, small pieces of butter - about 50g and 4-5 spoons of cold water, until you get a moistened dough. Chill for half hour and then roll the pastry into a pie plate to be baked for 20 minutes.

While the pastry is baking, prepare the lemon mixture combining 2 eggs, 150g of sugar, about 150ml of lemon juice from 3 lemons, 50g of melted butter and some lemon peel.

Place a line of berries at the bottom of baked pastry, pour over the lemon mixture and bake for more 30 minutes until lemon mixture is set.
Cool and add some berries and lemon peel on top.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu