Saptamana 37 - SALATA DE CASTRAVETI CU SOS DE AVOCADO SI RAVIOLES



Ravioles, mai exact Ravioles du Dauphiné, i-am descoperit vara aceasta intr-un bistro grenoblez. Foarte asemanatori cu ravioli, sunt o specialitate a gastronomiei frantuzesti din zona Isère, mult mai mici ca varianta italieneasca, cu o compozitie de branza dulce si patrunjel. M-a incantat unul din modurile de gatire, cel prajit, rezultand niste pachetele crocante folosite cel mai des la salate.

Zilele acestea mi-am adus aminte de aceste mici ravioles si cum rabdarea e mare, hai sa facem ravioles.
Am preparat in acelasi mod acelasi aluat ca si la ravioli din saptamana 4. Diferenta este ca de data aceasta am folosit jumatate de cantitate de faina neagra si jumatate alba. Iar pentru umplutura am folosit o compozitie din ricotta, patrunjel, nucsoara si suc de lamaie. Cu migala si rabdare am impachetat micile raviloles - nu are trebui sa aiba mai mult de 2 cm.


Pentru a ii pune in valoare, am ales o salata de castraveti, avocado si muguri de pin.
Castravetele l-am taiat felii lungi subtiri cu ajutorul unei ustensile de feliat/curatat. Se lasa cateva minute sa se gateasca  in apa fiarta, dar nu mult pentru ca trebuie sa ramana crocante.

Sosul de avocado l-am pregatit dintr-un avocado pasat, ulei masline, suc lamaie, sare si piper. Eu am cautat o consistenta usor lichida, asa ca am adaugat lapte - nu stiu cat de corect este, dar gustul era minunat.

Pentru ravioles am folosit o tigaie anti-aderenta si i-am prajit fara a folosi grasime, pana au prins culoare.
La fel si mugurii de pin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu