Saptamana 24/25 - TARTE - CHEESY vs. FISHY

Chiar daca nu se posteaza, in bucatarie se gateste intens!
Am continuat experimentul tartelor, asa ca saptamana aceasta avem nu una , ci doua tarte - alegeti-o pe cea care va place mai mult! -













TARTA BRANZA MENTA
Compozitie - branza oaie, menta proaspata, lamaie, smantana, oua, anason.

N-am cantitati exacte, insa pentru o forma de tarta mare obisnuita am folosit aprox 200g de branza taiata bucatele, legate cu un amestec de smantana - o cutie medie, 2 oua, cateva frunze de menta tocate si sucul de la o jumatate de lamaie. Deasupra am presarat seminte de anason, pot fi adaugate si/sau in aluat.








TARTA BROCOLI TON
Compozitie - brocoli, ton, smantana, oua.

Buchetelele de brocoli -500g- le-am prefiert pentru 5 minute in apa sarata clocotinda, amestecat cu bucati de ton - o conserva-, totul legat cu 2 oua amestecate cu 250g smantana . Sare si piper!

Smantana poate fi inlocuita cu branza dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu