Saptamana 45 - PASTE SEPIA CU CREVETI SI ROSII CHERRY

Sub influenta zilelor petrecute la Venetia, un preparat usor si colorat de vara.

Desi pastele colorate cu cerneala de sepia nu pastreaza acelasi intensitate a gustului ca niste paste proaspat preparate cu sepia si cerneala de sepia, sunt insa foarte sanatoase si ofera un contrast senzational cu orice ingrediente alaturi.
Eu am ales combinatia de creveti, brocoli si rosii cherry.


Crevetii i-am tras la tigaie 2-3 minute in ulei de masline aromatizat cu 2 catei de usturoi zdrobiti, iar la final i-am stropit cu lamaie.
Capetele de creveti care s-au desprins inainte de a-i pune in tigaie, le-am pastrat pentru supa pe care o vom folosi la gatirea rosiilor cherry.
Separat, intr-o oala cu apa fiarta sarata am blansat buchetelele de brocoli.

Crevetii si brocoliul le-am lasat de o parte pentru a ne putea ocupa de sosul de rosii.
Pentru supa de crustacee am fiert capetele de creveti cu o cana de apa. Spuma formata la fierbere se indeparteaza.
In tigaia si uleiul ramas de la creveti se pun pe foc 2 catei de usturoi tocat, 2 cepe verzi si rosiile cherry taiate in jumatati - cele foarte mici imi place sa le pastrez intregi. Dupa 2-3 minute se adauga supa, se da in clocot si se mai lasa la fiert putin. Se adauga si cateva frunze de busuioc.
Pastele se pregatesc conform timpului de gatire scris pe ambalaj.

Se servesc fierbinti in sosul de rosii alaturi de cativa creveti si un buchetel de brocoli.

  Multumesc Bogdan pentru imagini.

| paste cu cerneala de sepia | creveti | usturoi | lamaie | brocoli |
| rosii cherry | ceapa verde | ulei de masline | busuioc |

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu